Tuesday, October 31, 2006

愛我好嗎?


我是獅子座的。
我不喜歡勉強別人,更不喜歡勉強我自己。

如果我喜歡一個女生,她對我完全沒有感覺,
我不會去苦苦哀求她喜歡我。
死纏爛打,強人所難不是我的個性。
也就是講,在感情上面,如果我知道是 one way traffic 的話,
我只會坐以待斃。

如果我喜歡一個女生,她又接受我,
我會用10 倍的愛來回報她。

如果有一個女生喜歡我 (唉。。。算了,這是不可能的事)




5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我爱上的也是狮子座男生,
也是狮子座男生爱上了我。

Rae

8:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

楼上的狮子座男生,说话请客气一点。

7:53 PM  
Blogger kuickandshun said...

50 50 la. where got girls like a guy 1st. It is only u start wooing them mah...50% dont agree..

9:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

7 billion divided by 12. Tell me what kinda statistics would be accurate for all 580 million LEOS ??

I hate stereotyping as much as I hate conformism.

2:47 AM  
Blogger Sword Devil said...

星座個性,儅參考就好。
星座算命,根本就是屁。

10:31 PM  

Post a Comment

<< Home

Powered by Blogger