Thursday, August 09, 2007

天氣預報


吶我每日出街之前咧 實睇天氣報告嘅。
睇嚇使唔使擔遮。
你話如果拍拖好似甘就好啦。
最好預先能話俾我知,邊次係真,邊次又一定得。
(廣東話)

----- 車婉婉.《我未夠秤》中鄭伊健的OS。

大意是:
我每天出門之前,一定會看天氣報告的。
看一下需不需要帶傘。
你說如果拍拖像這樣該多好。
最好能預先告訴我,哪一次是真的,哪一次又一定能成功。
-------------------------------------------------------

如果真的可以有一個預報女人當天心情的東西該多好。
我就可以事先做好準備。
降子,把妹就可以無往不利了。


2005.08.07

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈哈.
咁唔系日日带把遮,乜就得咯!
女人的心情会影响结果?
其实,只要遇上,烂心情也会变好.

10:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

laohe, trust me, sometimes it' much fortunate to be unacquaited..

2:17 AM  
Blogger Sword Devil said...

哈。。謝謝快道兄的勸告。的確,有的時候,還是不要知道得好。

11:51 PM  

Post a Comment

<< Home

Powered by Blogger