Monday, July 10, 2006

偉大的意大利!


讓我們再看一次偉大的意大利!意大利萬歲!

http://www.youtube.com/watch?v=-Pjs0srZJhg&search=%E5%81%89%E5%A4%A7%E7%9A%84%E6%84%8F%E5%A4%A7%E5%88%A9

不知道意大利拿冠軍,黃健翔先生會不會激動過頭而爆斃家中?
-------------------------------------------------

恭喜意大利隊獲得世界盃冠軍。(我必須要有體育精神和紳士風度)。
雖然意大利和法國都是我最不喜歡的足球隊。
(另外一支是巴西)。

不過,因爲意大利的獲勝,我跟Singaporepools之間的較量,
也打成一個平分秋色。
我總下注額是新幣625塊錢。我拿囘625塊兩毛半。
再加上我刮彩贏的$2,我一共贏了$2.25。
哈哈哈。。。雖然還不夠我買一碟雞飯,
可是十睹九輸,所以,可以不輸錢就很好了。
--------------------------------------------------------------------

意大利奪冠之後,就開始出現很多馬後砲。
我也會。

1970,意大利亞軍。1982,意大利冠軍。
1994,意大利亞軍。2006,意大利冠軍。
以此類推,2018,意大利應該是亞軍吧?
讓我們拭目以待。

1990年,意大利世界盃,德國奪冠。
2006年,德國世界盃,意大利奪冠。
很公平啊。。。
-------------------------------------------------------------

就以意大利獲勝為我賺來的$120,
來慶祝我的第300個post。

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh yeah, baby, Italy rocks! Nevermind they were out of gas for the last 40 minutes, it's the final kicks that matter.
(and a billion ppl from different time zone all pondered the biggest question in the Worldcup final history: what the hell was Zidane thinking??)

I also won all my bets too, but us here only bet on burgers, starbucks, dish-washing, cloth-folding and baby-sitting..haha.

6:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

man, forgot to mention, I just love the Italian goalie, Bufon..
Damn lucky to have him on Italy team.

6:28 AM  
Blogger Sword Devil said...

But like i said, i dun really like Italy football team.
I supported them because I have no choice.
相比之下,我比較討厭法國隊。
而且,我下注法國隊拿第二名。如果法國隊輸的話,我可以贏$80。

11:41 PM  

Post a Comment

<< Home

Powered by Blogger